30 nejčastějších dotazů našich klientů

Sestavili jsme pro Vás nejvíce frekventované dotazy našich zákazníků na pojištění vozidel a na to jakou službu a přidanou hodnotu pro ně přinášíme, projděte si je a možná zde naleznete odpovědi pro Vás.
1. Kolik mohu ušetřit, když přejdu k vám se svým pojištěním vozidla?
Úspora se odvíjí od Vaší individuální situace, ale naši klienti běžně ušetří 15-30 % oproti stávajícímu pojištění. Díky srovnání nabídek 10 pojišťoven najdeme optimální poměr ceny a rozsahu krytí. Měli jsme i případy, kdy klienti ušetřili až 5000 Kč ročně při zachování stejného nebo lepšího rozsahu pojištění.
2. Jak rychle mi můžete najít lepší nabídku pojištění?
Nejlepší nabídku Vám dokážeme najít během jediného telefonátu nebo osobní schůzky. Díky našemu softwaru od společnosti RENOMIA porovnáme všechny možnosti okamžitě a Vy se můžete rozhodnout ihned. Celý proces včetně sjednání nové smlouvy zvládneme maximálně do 10 minut. Většinou to je ale výrazně méně.
3. Můžete mi pomoci s výpovědí stávající pojistné smlouvy?
Ano, s výpovědí stávající smlouvy Vám rádi pomůžeme. Připravíme za Vás veškerou potřebnou dokumentaci, správně načasujeme výpověď a zajistíme její doručení po Vašem podpisu pojišťovně. Výpovědi podepisujete buď u nás na provozovně anebo dálkově prostřednictvím naší technologie elektronického podpisu dokumentace zákazníka. Postaráme se o to, aby nedošlo k překrytí pojištění nebo naopak k období bez pojistného krytí.
4. Co všechno zahrnuje vaše povinné ručení?
Naše povinné ručení zahrnuje standardně krytí škod způsobených provozem vozidla třetím osobám na zdraví, majetku a za ušlý zisk. Nabízíme různé limity plnění, asistenční služby, právní ochranu a možnost připojištění skel, úrazu řidiče a osádky, střetu se zvěří a mnoho dalších doplňků podle Vašich potřeb. Vaše povinné ručení vybíráme společně s Vámi u 10 prověřených a známých pojišťoven.
5. Jaké limity plnění u povinného ručení mi doporučujete?
Doporučujeme limity minimálně 70/70 milionů Kč (na zdraví/majetek), ideálně však 150/150 milionů Kč. Při nehodě s vážnými následky mohou náklady na léčbu, ušlý zisk a odškodnění dosáhnout vysokých částek, zvláště v zahraničí. Vyšší limity přitom navýší cenu pojistky jen minimálně a poskytují výrazně lepší ochranu.
6. Jak se liší nabídky jednotlivých pojišťoven, se kterými spolupracujete?
Pojišťovny se liší nejen cenou, ale především rozsahem krytí, limity plnění, nabízenými asistenčními službami, přístupem k likvidaci pojistných událostí a doplňkovými službami. Některé pojišťovny nabízejí výhodnější podmínky pro zkušené řidiče, jiné pro mladé nebo rodiny s více vozidly. Díky naší znalosti trhu Vám pomůžeme vybrat pojišťovnu, která nejlépe odpovídá Vašim konkrétním potřebám.
7. Jak mi pomůžete v případě, že budu mít nehodu?
V případě nehody nám stačí zavolat na asistenční službu jednotného čísla 1124, ta Vás bude instruovat dále v konkrétní Vaší situaci. Jste -li v zahraničí, volejte asistenční službu Vaší pojišťovny, tel. číslo naleznete na Vaší zelené kartě. Následně Vám pomůžeme s nahlášením škodné události pojišťovně, zajistíme komunikaci s pojišťovnou během likvidace a dohlédneme na to, aby Vám bylo vyplaceno adekvátní pojistné plnění. Jsme Vaším kvalifikovaným pomocníkem v případech, kdy se láme chleba.
8. Započítáváte moje dosavadní bezeškodní bonusy?
Ano, samozřejmě. Vaše dosavadní bezeškodní bonusy plně přenášíme k nové pojišťovně prostřednictvím počítačového programu ihned při tvorbě kalkulací . Tím zajistíme, aby Vám byly všechny získané bonusy započítány. Díky tomu nepřijdete o žádné výhody, které jste si za roky bezpečné jízdy zasloužili.
9. Mohu u vás pojistit i starší vozidlo?
Ano, pomůžeme Vám pojistit i starší vozidlo. Pro každé vozidlo, bez ohledu na jeho stáří, dokážeme najít optimální řešení. U starších vozidel je důležité správně nastavit rozsah pojištění - například u havarijního pojištění můžeme zvolit varianty se spoluúčastí nebo omezené pouze na vybraná rizika, aby pojistné bylo přiměřené hodnotě vozidla. Povinné ručení musíte mít bez ohledu na stáří vozidla.
10. Nabízíte nějaké speciální balíčky pro rodiny s více vozidly?
Tato otázka je v přápadech občanů a jejich rodin hodně diskutabilní a hůře proveditelná. V historii existovaly tzv. Občanské folity, které sdružovali více vozidle mezi rodinnými příslušníky. Byly jde však rizika, že pokud "zakodilo" zaviněnou nehodou jedno vozidlo u Občanské flotily, zdražilo se pojistné všem v této flotile. Budete-li mít zájem, můžeme Váš požadavek na pojišťovnách poptat, Vysledek pak společně prodikutujeme. Flotily pro podnikate, tedy OSV%C nebo právniscké osoby běží standardně.
11. Jak funguje pojištění proti střetu se zvěří?
Pojištění střetu se zvěří kryje škody na Vašem vozidle způsobené nárazem nebo střetem se zvířetem. Při takové události stačí událost nahlásit, doložit fotodokumentaci a povinně i povinný záznam od Policie ČR. která byla přivolána na místo střetu. Pojišťovna následně uhradí náklady na opravu Vašeho vozidla po odečtení případné spoluúčasti, pokud je v produktu pojišťovny uvedena. Toto pojištění je velmi užitečné zejména pro řidiče, kteří často jezdí mimo město nebo v lesnatých oblastech.
12. Co mám dělat, když mi někdo nabourá auto a ujede?
Pokud Vám někdo nabourá auto a ujede, je důležité co nejdříve kontaktovat Policii ČR a nahlásit událost. Poté nás informujte a my Vám pomůžeme s nahlášením škody pojišťovně. Pokud máte sjednané havarijní pojištění nebo připojištění pro tento případ, pojišťovna Vám uhradí vzniklou škodu. Doporučujeme také pořídit fotodokumentaci poškození nejlépe z místa poškození, tak aby bylo zřetelné i okolí místa, kde k poškození došlo a zajistit případné svědky.
13. Jak je to s pojištěním, když půjčím auto rodinnému příslušníkovi?
Pojištění vozidla se vztahuje na vozidlo bez ohledu na to, kdo jej řídí (pokud má řidičské oprávnění). Pokud půjčíte auto rodinnému příslušníkovi, je vozidlo stále pojištěno. U povinného ručení nezáleží na tom, kdo vozidlo řídí. U havarijního pojištění mohou některé pojišťovny omezovat okruh řidičů, proto je dobré tuto informaci ověřit v pojistných podmínkách nebo se nás zeptat.
14. Jaké jsou výhody havarijního pojištění oproti povinnému ručení?
Zatímco ze zákona povinné ručení kryje škody, které způsobíte jiným, havarijní pojištění chrání Vaše vlastní vozidlo. Hlavní výhody havarijního pojištění jsou:
- Krytí škod při nehodě, kterou zaviníte Vy sami
- Ochrana před krádeží vozidla
- Krytí škod způsobených živly nebo vandalismem a vlastní škodou
- Ochrana při poškození zaparkovaného vozidla neznámým pachatelem
Havarijní pojištění je zvláště důležité u novějších a dražších vozidel.
15. Mohu si u vás sjednat i doplňková pojištění, jako je pojištění skel?
Ano, nabízíme širokou škálu doplňkových pojištění včetně pojištění skel, které je jedním z nejoblíbenějších. Dále můžete využít pojištění zavazadel, úrazové pojištění řidiče a osádky, pojištění náhradního vozidla, pojištění právní ochrany, asistenčních služeb, GAP pojištění (proti finanční ztrátě k havarijnímu pojištění továrně nových vozidel) a mnoho dalších. Pomůžeme Vám vybrat ta připojištění, která skutečně potřebujete.
16. Jak funguje asistenční služba a co všechno pokrývá?
Asistenční služba poskytuje pomoc při nehodě nebo poruše vozidla. Standardně zahrnuje:
- Opravu na místě nebo odtah vozidla
- Zajištění náhradního vozidla
- Ubytování v případě nepojízdnosti vozidla
- Dopravu do cíle cesty nebo domů
- Pomoc s administrativou při nehodě v zahraničí
Rozsah služeb se liší podle pojišťovny a zvoleného balíčku. Můžeme Vám doporučit pojišťovny s nadstandardními asistenčními službami, pokud často cestujete nebo jezdíte do zahraničí. Lidé vyjíždějící do zahraničí například na letní nebo zimní dovolenou využívají služby pojištění asistencí na portálu www.auto-care.cz , kterou vřele pro tyto účely doporučujeme. Této služby rovněž využívají lidé, kteří jezdí do zahraničí za prací. Podrobnosti naleznete na uvedené webové adrese našeho doporučení.
17. Jaká je územní platnost pojištění, které mi nabízíte?
Povinné ručení standardně platí ve všech zemích vyznačených na zelené kartě, což zahrnuje celou Evropu a některé přilehlé státy. Havarijní pojištění má obvykle stejný rozsah, ale u některých pojišťoven může být omezeno. Vždy Vám doporučíme pojištění s územní platností odpovídající Vašim cestovatelským potřebám a zajistíme, abyste měli dostatečné krytí ve všech zemích, které plánujete navštívit.
18. Jak často mohu měnit pojišťovnu, abych získal nejlepší podmínky?
Pojišťovnu můžete měnit jednou ročně k výročí pojistné smlouvy. Výpověď je třeba podat nejpozději 6 týdnů před tímto datem. Doporučujeme však zvážit změnu pojišťovny vždy, když dojde k výraznému zdražení nebo změně podmínek. Tedy obrátit se na nás v týdnu , kdy od Vaši pojišťovny obdržíte nové pojistné na další pojistné období. Zpravidla to bývají 2 měsíce před výročím, někdy i dříve. Tato doba je velmi důležitá pro případnou výměnu pojišťovny. My Vám každoročně před výročím smlouvy provedeme kontrolu trhu a doporučíme, zda je výhodné pojišťovnu změnit nebo zůstat u stávající.
19. Jak dlouho trvá sjednání nové pojistky?
Sjednání nové pojistky u nás je velmi rychlé - trvá přibližně 5-10 minut. Většinou však výrazně méně. Pokud máte připravené potřebné údaje (technický průkaz, občanský průkaz), můžeme vše vyřídit během jednoho telefonátu nebo krátké osobní schůzky. Pojistná smlouva je platná okamžitě po zaplacení prvního pojistného a zelenou kartu Vám vybraná pojišťovna zašle ihned na Váš e-mail, jakmile obdrží platbu prvního pojistného elektronicky, takže můžete vyjet na silnici bez zbytečného čekání. Se systémem okamžitých plateb Vám procesně pomůžeme, buďte bez obav.
20. Musím k vám přijít osobně, nebo můžeme vše vyřídit na dálku?
Vše můžeme vyřídit na dálku - telefonicky na našem čísle 555303001 nebo osobně na naší provozovně v Opavě, areál STK TQM. Stačí nám zaslat nebo připravit si před zavoláním fotokopie potřebných dokladů (technický průkaz, občanský průkaz, role v pojistné smlouvě = kdo bude pojistníkem a kdo zapsaným vlastníkem v Registru vozidel, případně kdo bude zapsaným provozovatelem) a vše ostatní zařídíme my. Smlouvu Vám zašleme elektronicky do Vašeho e-mailu, ta začně být právně účinná momentem zaplacení prvního pojistného. a pojistku můžete uhradit okamžitou platbou, většinou se tak děje prostřednictvím platební brány pojišťovny. Všechny pokyna od nás obdržíte obratem elektronicky. Samozřejmě, pokud preferujete osobní jednání, rádi Vás přivítáme na naší pobočce v Opavě – v areálu STK TQM, kde Vám vše osobně vysvětlíme, poradíme a pomůžeme.
21. Co potřebuji mít připraveno, když vás budu kontaktovat ohledně pojištění?
Pro efektivní sjednání pojištění s výběrem pojišťovny si prosím připravte:
- Technický průkaz vozidla nebo COC list v případech dovozu anebo cizí techničák
- rodné číslo pojistníka a vlastníka /budoucího/ anebo IČ u podnikatelů
- Informace o způsobu užívání vozidla (soukromé/služební/veterán/autoškola a pod)
- Představu o požadovaném rozsahu pojištění
Kontaktovat nás můžete buď osobně nebo telefonicky na čísle 555303001
S těmito informacemi Vám dokážeme rychle připravit přehledy cen a nejlepší nabídku v řádu pár minut.
22. Jak mi pomůžete, když budu mít problém s pojišťovnou při likvidaci škody?
Pokud nastane problém při likvidaci škody, jsme plně na Vaší straně. Využijeme naše dlouholeté zkušenosti a kontakty v pojišťovnách, abychom zajistili spravedlivé vyřízení Vaší pojistné události. Pomůžeme Vám s komunikací s pojišťovnou, vysvětlíme Vaše práva, zkontrolujeme správnost vyčíslení škody a v případě potřeby podáme případně odvolání proti rozhodnutí pojišťovny. Naším cílem je, abyste vždy dostali odpovídající pojistné plnění.
23. Nabízíte i pojištění pro řidiče začátečníky?
Ano, nabízíme pojištění i pro řidiče začátečníky. Dokážeme najít pojišťovny, které mají výhodnější podmínky pro mladé a začínající řidiče. Díky výběru z 10 pojišťoven je vždy velká šance na nejlepší cenu pro začínajícího řidiče. Poradíme Vám, jak minimalizovat náklady na pojištění i bez dlouhé řidičské historie a to každým rokem trvání pojištění začínajícího řidiče.
24. Jak se změní moje pojistné, když budu mít nehodu?
Po zaviněné nehodě obvykle dochází ke snížení bonusu a tím ke zvýšení pojistného. Míra navýšení závisí na konkrétní pojišťovně a rozsahu škody. Některé pojišťovny nabízejí pojištění ochrany bonusu, které Vás chrání před tímto navýšením. Pokud k nehodě dojde, pomůžeme Vám minimalizovat dopad na Vaše pojistné a najdeme řešení, které bude pro Vás nejméně finančně zatěžující. Pojišťovny mohou krátit „vyjetý bonus“ max o 24 měsíců a mohou jít i do záporného bonusu. Tato situace se pak nazývá malusem a představuje automaticky navýšení ceny pojistného. Je to celkem nepříjemná situace.
25. Jaké jsou rozdíly v pojištění pro soukromá a firemní vozidla?
Hlavní rozdíly jsou v daňovém režimu a někdy i v ceně pojištění. Firemní vozidla mohou mít vyšší sazby pojistného, protože pojišťovny předpokládají jejich intenzivnější využívání. Na druhou stranu, firmy mohou uplatnit pojistné jako daňově uznatelný náklad. Pro firemní vozidla také existují speciální flotilové programy s výhodnějšími podmínkami při pojištění více vozidel. Pomůžeme Vám nastavit pojištění tak, aby bylo daňově optimální a zároveň poskytovalo dostatečnou ochranu. Pro firmy, tedy podnikatele ať už OSVČ nebo právnické osoby nabízíme flotilové pojištění rovněž s výběrem pojišťovny.
26. Jak je to s pojištěním při cestách do zahraničí?
Standardní povinné ručení platí ve všech zemích na zelené kartě. Pro cesty do zahraničí však doporučujeme rozšířené asistenční služby, které Vám pomohou v případě nehody nebo poruchy v cizí zemi. Některé pojišťovny nabízejí speciální připojištění pro cesty do zahraničí, které zahrnuje například krytí vyšších nákladů na opravu v zahraničí, tlumočnické služby nebo právní pomoc. Před cestou do zahraničí nás kontaktujte a my Vám poradíme, jak optimálně nastavit pojištění pro danou destinaci.
27. Mohu u vás pojistit i motocykl nebo obytný vůz?
Ano, pomůžeme Vám pojistit jakýkoli typ motorového vozidla včetně motocyklů, obytných vozů, přívěsů, nákladních vozidel nebo speciální techniky včetně elektrických vozidel. Pro každý typ vozidla existují specifické pojistné produkty, které zohledňují jeho charakteristiky a způsob využívání. Máme zkušenosti s pojištěním všech kategorií vozidel a dokážeme Vám najít optimální řešení na míru.
28. Jak často mi budete kontrolovat, zda mám stále nejlepší nabídku na trhu?
Provádíme pravidelnou kontrolu Vašeho pojištění jednou ročně, pokud o tuto kontrolu projevíte včas zájem vždy nejlépe 2 měsíce před výročím Vaší pojistné smlouvy. Zároveň Vás budeme informovat o významných změnách na pojistném trhu nebo o nových produktech, které by pro Vás mohly být výhodné. Naším cílem je, abyste vždy měli optimální pojištění každý rok za nejlepší cenu, a proto aktivně sledujeme trh a přizpůsobujeme naše doporučení aktuální situaci.
Můžete využít naší telefonické služby v pojištění vozidel, kterou jsme zavedli a vše společně vyřídíme při jednom telefonátu. Je to jednoduché, fungující a úplné.
29. Co dělá vaši službu lepší než kdybych si pojištění sjednal sám přímo u pojišťovny?
Naše služba je lepší z několika důvodů:
- Porovnáváme nabídky 10 pojišťoven najednou, což byste sami museli dělat jednotlivě
- Máme přístup k speciálním slevám a akcím, které nejsou běžně dostupné vč. aktuálních cen „právě teď“
- Díky našim zkušenostem a softwarem dokážeme identifikovat skryté výhody a nevýhody jednotlivých nabídek
- Pomáháme Vám nejen se sjednáním, ale i s následnou správou pojištění a řešením pojistných událostí
- Jsme Vaším kvalifikovaným pomocníkem v pojištění vozidel s praxí více jak 25let , stojíme na Vaší straně v jakékoliv situaci.
- Šetříme Váš čas, který byste strávili studováním pojistných podmínek a komunikací s pojišťovnami anebo klepáním Vašich údajů do internetových portálů – koukněte na zkušenosti našich klientů.
30. Jaké jsou vaše poplatky za zprostředkování pojištění?
Za zprostředkování pojištění neplatíte žádné poplatky. Naše služby jsou pro Vás zcela zdarma. Jsme odměňováni formou provize od pojišťoven, což nijak nenavyšuje cenu Vašeho pojištění. Cenu pojištění máte stejnou s námi nebo bez nás, tady nic ušetřit nelze. Cena pojištění je stejná, jako kdybyste si ho sjednali přímo u pojišťovny, ale s námi získáte navíc odborné poradenství, porovnání nabídek a následnou péči.
Je to situace win-win: Vy získáte lepší a pravidelné služby každý rok bez dodatečných nákladů a my jsme odměněni za to, že Vám pomůžeme najít nejlepší řešení.
Máte-li jakýkoliv jiný dotaz, zavolejte si k nám : 555303001