Ceny jako z internetu? Možná ještě lepší a přitom v Opavě

Petr Skalický
10. 4. 2021
Často se u našich klientů, kteří indikují cenu svého autopojištění, setkáváme s tím, že naše nabídka napříč pojistným trhem (11 pojišťoven) je výrazně pro klienta přívětivější než to, co tito klienti našli na internetu. Mnohdy těmto klientům nejde jen o cenu, ale také o obsah pojistky.
Ceny jako z internetu? Možná ještě lepší a přitom v Opavě

Stává se to už běžnou praxí,

Jak téměř každý týden zjišťujeme z dotazů našich nových i stávajících klientů.

Zjišťujeme, že internetové portály již nejsou tím, co možná historicky byly a to hned z několika důvodů:

  • Klient, který hledí "jen na cenu" pojistky zjistí, jak je trh turbulentní a že existují i možnosti jiné, než internetové
  • Klient, který hledí na cenu, ale přitom chce znát rozsahy pojistného krytí za stejnou nebo "o trochu lepší cenu" zjistí, že "uvaření" takové pojistky přes internet není až tak "pravé ořechové" a hned. Prostě nemá pro své rozhodnutí důležité informace, jako napříkla popis nakupované pojistné ochrany. Podle čeho se tedy má rozhodnou správně?
  • Klient, který si chce svou pojistku "uvařit", tak, jak chce a hned porovnat ceny pojišťoven zjišťuje, že na "první dobrou" to prostě nedá. Tito klienti mnohdy zvažují, pro jaká pojistná rizika a do jaké ceny se rozhodnou, potřebují vidět různé alternativy a možnosti a pak se rozhodnout. Přitom povětšinou se chtějí rozhodnout hned na místě.
  • Klient, který pro pojištění svého vozidla každoročně vyhledává tu nejlepší skladbu pojistných rizik a cen dojde k názoru, že věc vyřešit "teď hned" za pár  minut, to s internetem stačit nebude
  • Klient, který chce dopředu vědět podmínky a výluky jednotlivých pojistných rizik, které bude nakupovat, nemá na interntetu potřebný komfort v orientaci pojistných podmínek i za předpokladu, že jim rozumí
  • Klient, který chce najít nové pojištění a ukončit staré a vše udělat "naráz a za několik minut" na internetu takový komfort a servis nemá
  • Klient, který bude účastníkem dopravní nehody nebo se škodou na vozidle toho moc s internetem nevyřídí
  • Klient, který bude rád, že bude komunikovat s konkrétním člověkem v jeho konkrétní věci a třeba i opakovaně, zajisté uvítá tuto výhodu "pojišťováka v místě"
  • Klient, který chce mit jistotu, že "svého" pojišťováka najde v místě anebo okolí svého bydliště, zajisté tuto možnost přivítá

CÍTÍTE TEN ROZDÍL?

A navíc: 

Ctíme to, že jen klient (spotřebitel) uzavírá pojištění napřímo s pojišťovnou a za všeobecných, doplňkových či speciálních pojistných podmíneka výluk tam uvedených. Tedy jinými slouvy klient (spotřebitel) nakupuje službu, která mu musí umět pomoci v případě, že jí bude zapotřebí.

Pojistné podmínky zase určují fungování toho či onoho pojištění. Uzavřením pojistné smlouvy pak platí tato pravidla a pravidla příslušné legislativy (vyšší právní norma) mezi spotřebitelem (konkrétně pojistníkem) a pojišťovnou.

Pomůže pak v něčem internet?

  • Potřebujete-li pojišťovny meziročně vyměnit - umíme to taky, veškeré papíry dělamá ihned na provozovně nebo dálkově. Vyberte si.
  • Potřebujete-li ukončít Vaše autopojištění, pomůžeme Vám u nás na provozovně anebo věc vyřídíme na dálku.
  • Potřebujete-li se zorientovat v možnostech řešení Vaší konkrétní potřeby anebo se jen na něco zeptat, zavolejte si k nám na 555 303 001

Naindikujte si aktuální cenu Vaší pojistky

  • Máte u nás zdarma
  • Bez spamu, navolávání a jiných nesmyslů
  • Třeba to vyzkoušejte "jen tak", pak uvidíte,, co s tím uděláte, necháme to na Vás
  • Zjistit ceny

Digitální zákaznický servis

Zpět na přehled

Odebírání novinek a článků - ODBORNÉ SLUŽBY OPAVA s.r.o.

Také nemáme rádi SPAM! Našim klientům a dalším zájemcům poskytujeme občasné, ale hodnotné informace ze světa motorismu a řidičské praxe. Věnujeme se rovněž příslušné legislativě. Budete-li chtít, přihlaste se k odběrům novinek, odhlásit se můžete kdykoliv.

Pokud jste člověk, nevyplňujte

Sečtěte a zaokrouhlete (7.8 + 4.0) *

Nahoru