Internetový sjednávač nebo jiná možnost?

Internetové portály pro sjednávání autopojištění jsou na trhu již řadu let. Některé jsou vidět výrazněji, některé méně. Za dobu jejich provozu se již mnoho motoristů v praxi s portály setkalo, získalo zkušenosti a také zjistilo vše, co kolem pojištění vozidel z internetu sebou přináší.
Motoristé mají k zajištění pojištění svého vozidla hned několik možností, jako jsou jednotliví pojišťovací agenti pojišťovny, internetové portály anebo přepážky pojišťoven či jejich call-centra.
Existuje však i další možnost, kterou nyní motoristé mají s řadou výhod a přidané hodnoty, čtěte dále.
Pojďme se na to podívat podrobněji
Vlastní aktivita motoristy - napřímo na pojišťovny:
- Mnoho zákazníků se potýká s časově náročným a složitým procesem při sjednávání pojištění vozidel. Často musí navštívit více pojišťoven, čekat na schůzky a porovnávat různé nabídky, což je zdlouhavé a stresující.
- Zákazníci často nemají přehled o všech dostupných možnostech a výhodách jednotlivých pojišťoven, což může vést k nevýhodným rozhodnutím pro jejich vlastní peněženku.
Pojišťovací agent, přepážka nebo call-centrum jedné pojišťovny
- Zjistíte cenu, konkrétní slevu, odpoví Vám na dotazy, sjednají pojistku, bute-li chtít, ale
- Nenabídnou Vám konkurenční ceny a podmínky, protože je jednoduše nemají a prodat je tím pádem nemohou
- Nemáte možnost srovnat a vybrat si a rozhodnout se podle svého
Vlastní aktivita motoristy - webové portály, sjednávače a porovnávače:
- Při zadávání osobních a finančních údajů online existuje riziko kybernetických útoků nebo úniku dat, což může vést k jejich zneužití.
- Online platformy mohou postrádat osobní kontakt s poradcem, což může být problém pro zákazníky, kteří potřebují detailnější vysvětlení nebo personalizované poradenství.
- Zákazníci mohou narazit na technické potíže při používání online portálů, což může způsobit zpoždění v procesu sjednání pojištění nebo v přístupu k důležitým dokumentům.
- I když internetové platformy často umožňují srovnání nabídek více pojišťoven, může se stát, že některé drobné, ale důležité rozdíly mezi produkty nejsou dostatečně zdůrazněny, což může ovlivnit rozhodnutí zákazníka.
- Co vlastně z těchto webových portálů, sjednávačů a porovnávačů dostanete? Jen srovnání cen? Ale co dále? Například pojistné podmínky ke každé ceně.
- Pojistné podmínky jsou právě tím nejdůležitějším, které si za Vaše peníze kupujete. Podle pojistných podmínek pak Vaše koupená pojistka funguje. Ne jinak.
- Máte už zkušenost s tím, že Vám volal s pojištěním vozidla někdo, koho neznáte? Odkud asi získal Vaše telefonní číslo anebo dokonce Váš e-mail? Odpověď zajisté naleznete sami.
- Pokud se rozhodnete nové pojištění uzavřít ze zdroje internetu, co s výpovědí staré pojistky? Jak to za Vás internetový portál řeší? Zavzpomínejte.
- A když nastane škoda na vozidle z vlastní příčiny nebo do Vás někdo druhý "vletí", pomůže Vám internetový portál? Ano, jistě, jste na lodi s pojišťovnou škůdce anebo se svou pojišťovnou, stačí to ale takto?
- Zanedlouho dojde k právní úpravě, kdy k nehodě volat Policii ČR a kdy ne. Pak budete potřebovat kvalifikovanou radu, jak s nehodou naložit a v dané situaci
- Pokud na webovém portálu potřebujete s někým mluvit a se štěstím se dovoláte, s kým vlastně mluvíte? Co umí, co zná a jakou má praxi v oboru? Víte to?
- Potřebujete poradit? Kdo a jak Vám věrohodně sdělí požadovanou informaci?
V dnešní době již existují kvalitativně jiné možnosti dostupné každému motoristovi
- Nejlépe se přesvědčit vlastní zkušeností!
- Mnoho zákazníků se cítí zmateno množstvím nabídek pojišťoven a nejsou si jisti, jaké pojištění je pro ně nejvhodnější (cena, rozsahy krtí, podmínky fungování pojistky)
- Zákazníci mohou čelit riziku, že nebudou plně rozumět podmínkám pojistné smlouvy nebo jednotlivým pojistným produktům. To může vést k nedorozuměním ohledně krytí a odpovědnosti v případě pojistné události.
- Tradiční proces sjednávání pojištění může být zdlouhavý a vyžaduje osobní návštěvy u pojišťovacích agentů.
- U nás máme dlouhodobé partnerství s významnými a zkušenými pojišťovnami, což potvrzuje jejich důvěryhodnost a schopnost nabídnout konkurenceschopné produkty a doprovodné služby, hlavně při škodách/nehodách
- Zákaznické recenze a příběhy úspěchu a zkušenosti zákazníků ukazují na spokojenost s rychlostí a efektivitou služby - "Vaše autopojištění - jde to i po telefonu"
- Jak? Jednoduše k nám zavolejte T: 555 303 001
- Díky změnám v legislativě je služba realizovatelná ve všech směrech, aspektech a úplných procesech.
- Naši lidé mají praxi v pojištění vozidel déle jak 25 let, orientují se v různých situacích zákaznických, ale i mezi lidmi 10 pojišťoven
- Jsou "v obraze" se stále se měnící legislativou, vývoji pojistných produktů různých pojišťoven, využívají benefitů pro klienty, které vyjednali na pojišťovnách
- Dovedou kvalifikovaně poradit, dovedou poskytnout aktualní ceny pojištění z 10 pojiš|ťoven "právě teď", dovedou společně s Vámi vyměnit tu či onu pojišťovnu, která má pro Vás přidanou hodnotu i v cenách
- Celý proces tito lidé umí realizovat ihned a na jedno Vaše zavolání a úplně. A máte hotovo.
- Požadavky našich stávajícíh klientů, jejich situace v provozu motorvých vozidel nebo snad i okolnosti dopravních nehod, jsou tím nejlepším zdrojem informací i pro Vás. Není nad zkušenosti z praxe!
- Vyzkoušejte a využijte naší služby pojištění vozidel po telefonu, sami se pak rozhodnete, jak dále.
- Nezáleží přitom, kde právě nacházíte a odkud Vaši potřebu řešíte
Co u nás získáte a jakou přidanou hodnotu pro Vás máme připravenou
Při využívání telefonické služby ODBORNÉ SLUŽBY OPAVA s.r.o. zákazníci mohou těžit hned z několika klíčových výhod:
-
Široký výběr ověřených pojišťoven:
- Zákazníci mají přístup k nabídkám od 10 nejznámějších pojišťoven, což jim umožňuje porovnat různé možnosti a vybrat tu nejvhodnější pro jejich potřeby a rozpočet.
-
Rychlost a efektivita:
- Proces sjednání pojištění je navržen tak, aby byl rychlý a efektivní, což šetří zákazníkům čas a eliminuje potřebu osobních návštěv u pojišťovacích agentů nebo času stráveném na internetu
- Procesy kolem autopojištění provádíme komplexně včetně výpovědí starých pojištění na pojišťovnu
-
Moderní přístup:
- Díky jednoduché platformě - zavoláním, mohou zákazníci snadno a pohodlně provádět veškeré kroky spojené s výběrem, sjednáním pojištění a výpověďmi původních pojistek z pohodlí svého domova, což přináší vysokou úroveň a přidanou hodnotu pro každého motoristovi
-
Odborné poradenství:
- Nabízíme rovněž odborné poradenství při výběru pojištění, což pomáhá zákazníkům lépe porozumět jednotlivým nabídkám a podmínkám, a tím přijmout informovaná rozhodnutí. Poradenství se týká rovněž komunikace s pojišťovnami anebo v situacích dopravních nehod zaviněných i nezaviněných
-
Flexibilita a přizpůsobení:
- Možnost vybrat si z různých pojišťoven a produktů znamená, že zákazníci mohou snadno najít pojištění, které je přesně přizpůsobeno jejich individuálním požadavkům a specifickým situacím.
- Aktuální kalkulace s vysvětlivkami a rozsahem pojištění naši zákazníci mohou obratem obdržet do e-mailů. Je to důležitý moment pro Vaše rozhodování.
- Služba funguje jak při koupi nového vozidla v tuzemsku, rovněž tak při koupi vozidla ze zahraničí - dovoz
- Službu můžete využít i v situacích, kdy pojištění vozidla máte a dojde Vám "složenka" s úhradou pojistného na další období - zavolejte k nám!
- Služba funguje pro každé motorové vozidlo - od elektrické koloběžky, motorky, osobní nebo nákladní automobil až pro například pracovní stroje či vozidla bez RZ (SPZ)
Tyto výhody dělají z naší společnosti ODBORNÉ SLUŽBY OPAVA s.r.o. atraktivní volbu pro zákazníky, kteří hledají jednoduchý, rychlý a spolehlivý způsob, jak uzavřít pojištění vozidel, nechat si poradit anebo vypovědět běžící pojištění odkudkoliv.
Naši zákazníci jsou motivováni hledáním nejvýhodnějšího pojištění s možností výběru, které jim pomůže minimalizovat náklady spojené s provozem vozidla, aniž by přitom museli obětovat kvalitu pokrytí.
Motivuje je možnost rychlého a jednoduchého sjednání pojištění z pohodlí domova, ideálně na jedno jejich zavolání, což šetří jejich čas a minimalizuje stres spojený s administrativou jejich potřeby.
Silnou motivací je pro ně ochrana osobních údajů a bezpečnost při sjednávání pojištění, což je důvod, proč preferují alternativy, které nabízejí bezpečné a důvěryhodné způsoby komunikace.
Motivuje je možnost mít k dispozici jednoho poradce, který je dobře seznámen s jejich specifickými potřebami a preferencemi, který je znalý pojišťovacího prostředí a má dlouholetou praxi v oboru pojištění vozidel, což zvyšuje jejich pocit jistoty a bezpečí při jakémkoli řešení týkajícím se pojištění.
Jsou také motivováni možností mít pojištění, které jim poskytne klid a jistotu na cestách. Vědí, že v případě nečekaných událostí budou mít podporu a pomoc rychle k dispozici, což jim umožňuje soustředit se na samotnou jízdu a cestování.
A navíc, vždy nás najdete na naší "kamenné provozovně" v Opavě, v areálu STK TQM (naproti hasičům), koukněte i na naše kontakty
Projděte si podrobnosti k telefonické službě v autopojištění, co budeme potřebovat
- Jak služba funguje, co vše umí a jak to vlastně vypadá v praxi zjistíte zde
- Co si před zavoláním připravit, budeme to potřebovat k dalším krokům, projděte si zde
- Jak se platí první pojistné u nových pojistek, kdy de-jure pojištění vzniká se dozvíte právě zde
- Kdy nejlépe telefonickou službu v autopojištění využít? Ano před koupí vozidla, ale také každý rok trvání Vašeho pojištění. Seznamte se.
A navíc
- Nebudeme Vás navolávat s nesmyslnými a Vámi nechtěnými dalšími nabídkami různých dalších pojištění, energi, telfonních tarifů apod.
- Od nás nebudete dostávat žádný e-mailový spam bez významu. Také to nemáme rádi!
- Vždy nás fyzicky najdete, budete-li chtít nebo potřebovat na naší kamenné provozovně v Opavě - areál STK TQM, kde již sídlíme přes 10let
- Všechny služby v autopojištění zde běží i nadále pro každého motoristu nejen opavska
Sami si však vyberte, jakou formu ve vašem autopojištění zvolíte a vyberte si to, co Vám bude pasovat nejlépe
Přejeme všem motoristům hodně a štastně najetých kilometrů bez nehod! To je hlavní!