Nové pojistné smlouvy, jak to funguje u nás?
Úhradou pojistného ve lhůtě stanové pojistitelem pojistná smlouva de-jure vznikne. Vozidlo přitom máte pojištěno od prvního dne počátku pojištění, který je uveden v pojistné smlouvě - tedy i v době, než uhradíte pojistné.
Pokud Vaše platba k pojistiteli včas nedoputuje, pojistná smlouva nevznikne a vozidlo je nepojištěno.
Jak to u nás funguje?
Je to jednoduché, pohodlné, rychlé. Nachystejte si nejlépe velký techničák, rodná čísla (nebo IČ) , adresy bydliště pojistníka, vlastníka případně provozovatele.
- Zavolejte k nám na klientskou linku 555 303 001, zbytek pak již uděláme společně
- Využijte našeho webového formuláře pro sestavení aktuálního přehledu cen
- Využijte rovněž našeho Digitálního zákaznického servisu pro klienty a zájemce
- Anebo stačí vše vyřídit i telefonicky, nezáleží, kde právě jste. Seznamte se
- Novou pojistku, kterou si vyberete z přehledu cen aktivujeme, odešleme vše do Vašeho e-mailu
Nic se již nepodepisuje,
k Vaší aktivní pojistné smlouvě dostanete termín pro úhradu pojistného stanovený konkrétním pojistitelem.
Jakmile v tomto termínu uhradíte, pojištění de-jure vznikne prvním dnem pojištění uvedeným v pojistné smlouvě.
Zelenou kartu, kterou naleznete v přílohách dokumentace k pojištění Vašeho vozidla (ve Vašem e-mailu) si vytisknete na běžný bílý papír, dáte do auta a jezdíte.
Upozorníme na skutečnost, že v případě, pokud by pojistné nebylo uhrazeno ve lhůtě stanovené pojistitelem, pojištění nevznikne a vozidlo bude nepojištěno s navazujícími sankcemi ze strany České kanceláře pojistitelů podle zákona č. 168/1999Sb.